Pages

03 March 2010

aku sudah CURANG hokey??

Assalamualaikum,cian kat blog aku nie.Semakin bersawang ngan habuk,debu dan yang sewaktu dengannya.Cian dia..dulu nie la tempat aku meluahkan perasaan,menyatakan kesukaan,mengekspresikan kedukaan TAPI kini???

Bukan niat aku nak berpaling tadah jauh lagi mahu beralih arah TAPI betul orang kata (kwn2 aku kata).. "Long,bila kau layan Facebook nanti mesti kau akan lupakan blog kau..bla..bla..", "Kau buat je la Facebook.sekarang orang tak layan blog da..", dan segala macam cakap2 yang ditujukan kepada saya..Itu skrip sebelum aku terjebak dengan facebooking.

Masa tu,saya menafikan.Dalam saat-saat aku menafikan kehadiran Facebook dalam hidup kawan-kawan aku dan tentunya dalam diri aku sendiri,tup-tup Kementerian Pelajaran Malaysia a.k.a penaja elaun bakal guru cam aku telah mem'block'kan access aku ke blogspot.Atas alasan private personal sites makanya blog aku jugak tidak terkecuali daripada di'block' sama oleh Incik KPM yang baik ati!


Sejak itulah detiknya aku mungkir janji untuk maw setia pada Incik Blog dan beralih kepada Incik Facebook.bertambah-tambah curang biler dapat jumpa balik kawan2 aku maser skola rendah,skola kat Kedah n of course la budak2 Telok Mas kan?lamer2 aku sedar ati ini makin jauh dari Incik Blog.aku bukan sengaja hokey?salahkan Incik KPM yang menjadi punca retaknya hubungan aku ngan Incik Blog.Maapkan saya,Incik Blog.huhuhu..

Tapi sekarang Incik KPM tahu bahawa hati aku tak mungkin mampu jauh dari Incik Blog makanya telah berbesar ati membenarkan aku meng'access' semula Incik Blog.dah takde block2 ag..Trimas Incik KPM!!!

Wahai Incik Blog kesayanganku,janganlah majuk dengan tak mo dengar lagi celotehan aku.Janganlah stuck biler aku nak post entri..Sungguh!takde yang ag best dari dirimu..Aku curang sikit2 jew..Kasih sayang dan chenta atiku terbahagi dua.Sama adil hokes??

Nota kaki: sayang Incik Chenta Ati jugak..xcurang hokey?huhuhu..

No comments: