Pages

04 July 2010

Kakiku SAKIT!!!



Nampak gambar kat atas nie? Nie la akibat banyak sangat berjalan bila dapat balik rumah. Baru seminggu semester baru bermula, aku dah kembali aktif balik ke kampung halaman. Apa yang menyebabkan kaki aku jadi macam nie?? Sakit tau..
Seminggu sibuk dengan kelas, meeting di awal sem buat aku lelah untuk terus berada di maktab di hari minggu. Maka, aku nekad untuk balik ke rumah jugak hari Jumaat, Sabtu dan Ahad nie.
Tapi apa kaitan dengan keadaan tapak kaki aku yang sakit?
** Jumaat : Aku balik seorang. Keluar dari maktab, terus menuju ke Terminal 2, Seremban. Tiket bas ke Melaka menjadi sasaran aku. Dapat tiket, terus naik bas dan tiba di Melaka pukul 4.00 petang. Sampai di rumah, salin baju terus berjalan ke pasar malam. Sampailah pukul 6.30 petang. Lepas Maghrib, abah bawak ke Tesco. Berjalan lagi, selesai di Tesco, terus ke Dataran 1 Malaysia. Berjalan lagi..
** Sabtu : Bersuka-suka di Dataran Pahlawan separuh hari. petangnya, berjalan lagi dan berjalan lagi.. Penat...
** Ahad : Bangun pagi, keluar breakfast dengan BFF. Berjalan dan berjalan lagi. 12.30 tengahari balik ke Bangi. Berjalan lagi.
Nota kaki sakit : Sampai di maktab, kaki dah jadik macam kat atas nie.. SAKIT!!!! hukhuk...

9 comments:

AiDa AzRyN said...

olo kesiannye.. meh nak tolong buh ubat.. hehe~ ;)

CHEGU ALONG said...

aida~> sakit..hukhuk

Ustaz Love said...

boleh guna terapi ulat ni... hehe

CHEGU ALONG said...

ustazlove~>uik??ok..ok..huhu

iQa said...

cheguuuu mengapa..??halloh halloh... bubuh ubat okie..jlan tu pakai la kasut yg betul sket...before tido sapu losyen ok..

princeduyong said...

jalan je selagi boleh berjalan..

zaza said...

huhu... kasi taruk minyak la.. urut2 sikit... ;)

CHEGU ALONG said...

iQa~> jln byk sgt lor..sakit..
princeduyong~> baeekk...
zaza~> okey!thanks..

ZiErWa zAiNaL said...

semoga cpt sembuh..=)


kalau sudi komen la entry saya..
teruk sangat ke