Pages

09 July 2010

Kenapa??

Assalamualaikum..
Rasanya dah beberapa hari aku abaikan blog nie. Aku penat sangat dengan aktiviti kat maktab nie. Penuh dan packed giler.. Penat oh.. Tabahkan je la hati demi nak menimba ilmu. Demi anak-anak murid aku nanti.

Cakap pasal anak murid, aku dah pilih sekolah kedua untuk pergi Pengalaman Berasaskan Sekolah bulan 8 nie. Pilihan aku dekat-dekat jek coz dalam bulan puasa. Tak sabarnya nak pergi sekolah lagi sekali. Rasanya lagi best pergi sekolah daripada duduk kelas kena jadi student. Agaknya nanti mesti anak-anak murid aku pun bosan nak duduk dengar aku ngajar dalam kelas. huhuhu.. Harap-harap tidaklah..

Aku tak berniat nak menulis panjang. Hari nie tak tahu lagi sama ada nak balik ke kampung halaman sendiri atau ikut roomate aku balik ke rumah dia. Adoii, sindrom malas duduk di maktab melanda aku semester nie. Arghh.. nape??nape??

Dah..dah..aku nak kemas baju. Bye bye semua! Muakkks... muakkss untuk semua..



P/s : jangan pengsan tengok bibir menggoda i ok??

5 comments:

mr.zoul said...

JAngan malas2...Lama lagi tu nk habis...

syafiqa said...

hahaha padan muke...bluekss.. hee..jgn malas ouh syg. eh..bby tu punya bibir cumellll..kahkahkah

najihah said...

haih, baby tu menggoda..

kalah angelina jolie youu..HAHA

CHEGU ALONG said...

mohdzulhida~> tu la..lame ag..huhu
iQa~> baekk syg..
tukangkata~> auww..menggoda kan?

Fazril said...

sian baby tu hehe..