Pages

04 August 2010

Boring!!

Assalamualaikum bloggie..
Boring tahap maksima dalam kelas tadi. Subjek Murid Alam Belajar dapat pensyarah baru. Nape macam nie? Pening sebab suara lecturer tu kecik tapi nyaring. Ngantuk weh... Hukhuk.. :(

Bukan tak nak dengar or fokus dalam kelas dia tapi dek kerana mata yang rabun dan telinga yang tak berapa nak dengaq sangat, memang agak sengal nak duduk dalam nie.. Tu la sebab aku dah menguap sampai berair mata aku. Huargghh.. Cikgu, ampunkan saya!

8 comments:

☻UsaGi NaNa☻ said...

aip2..blaja2..hjihihi~BW

nosembilanbelas said...

duduk depan sekali..betul2 bawah muka lec.. kalu dia asyik terkeluar air liur lagi cantek..
senang dia nak tanya banyak2..
konpom tak tido dah lepas tue..(pemilihan tempat dan orang disebelah sangat penting dalam kelas tau)

d_tieah said...

Huhu..
Bla bljr msti ngantuk kan..

Tomato Gurl's Life said...

time dalam kelas mmg ngatuk..kuar je terus cerah..hik3 ;p

CHEGU ALONG said...

usagi nana~> takmo..takmo..huhu :P

CHEGU ALONG said...

nosembilanbelas~>duk depan pon ngantuk dgr suara cikgu tu..huhu

CHEGU ALONG said...

d_tieah~>tau takpa..kuikui..

CHEGU ALONG said...

ciktom~>betul..betul..