Pages

06 August 2010

Syuuhh.. Kamu tak diperlukan di sini!

Saya tak harapkan kamu baca semua entri saya. Ini blog saya, suka hati saya la.. Kalau kamu tak suka, tolong pergi jauh-jauh dari blog nie. Lagipun, apa saya tulis kat sini hanya pandangan saya. Kamu tak setuju?? Kamu tak suka?? Ok, fine! Saya minta maaflah kalau blog saya hanya menyemakkan mata kamu. Entri pun entah apa-apa je kan? Perkataan ilmiah memang takda dalam kamus hidup dunia blogging saya. Jadi, sudah sah lah kamu tak diperlukan di sini jika kamu mahukan kriteria entri bagus, muka tuan blog cantik, bahasa bunga-bunga bagai, beserta penggunaan bahasa memuji mengangkat diri kamu. Dah jelas sekarang? So, boleh saya mintak tolong sikit? Nampak tanda pangkah warna merah = X kat atas tu? Ya! sila tekan dan pergi jauh-jauh..

3 comments:

sizukaDeboss said...

sabar ye.sizuka suka:)

iQaChumel said...

cheguuu..kenapa nih....

Gee said...

sa suka...there's nothing wrong for being blunt n straightforward...after all, it's ur blog... :-)