Pages

07 November 2010

Nikmatnya Belajar Sambil Makan..

Cikgu aku pernah kata perkara paling nikmat semasa belajar adalah belajar dalam keadaan perut yang kenyang. Sebab bila perut terisi maka boleh fokus, perut takkan mengeluarkan bunyi-bunyi sumbang gendang berirama dangdut mahupun pop. Pada aku, betul apa yang cikgu aku cakap tu. Sebab nikmatnya belajar masa perut kenyang sangat walla.. tapi aku sudah ubah konsep itu kepada belajar sambil makan. Macam mana tu? Boleh fokus ke? Tengok dan tentukan sendiri. Peringatan awal : Dilarang meniru segala perilaku. Ini adalah iklan racun serangga merbahaya.


Fokus..Fokus..Fokus..

Tak boleh masuk dah. Lapaq!

Hahaha.. aku NGAP dulu!!

Nyum..Nyum..Nyum..Sedapnya..

Opss.. ada orang tengok ke? Baru perasan.. Cover sikit. :P

Rojak dah abis. Air dah bercawan siap bungkus lagi.
"Bang! Dua hinggit cukup tak bayar sumer nie? Campur harga senyum saya sekali. Kira diskaun la,bang.." 


** Peringatan akhir : Study sambil makan itu NIKMAT!

7 comments:

iQaChumel said...

hahaha sakan no..
tibe2 rasa nak makan rojak =P
eceh..kalau senyum gitu...iqa bg free jek :P

CHEGU ALONG said...

iQa~>jom2..pas i exam,i blanje u mkn rojak.nak?huhu

iQaChumel said...

hahaha oke..!!!
jumpa di bandar tasik selatan.
i tunggu k..!

iQaChumel said...

eh..jap...chegu study mana..?
mesti kenal cousin iQa =)

CHEGU ALONG said...

iQa~> study kat IPG kampus pendidikan Islam.kat Bangi..cousin iQa kat mane?

iQaChumel said...

hahaha sama la tu cheguuuuuu

SnowladieS said...

comelnye hehe