Pages

18 January 2011

Mabuk!

Hari berlalu terasa sekejap, malam di luar semakin malap, suram tiada bintang. Suhu di bilik makin lembap, dingin terus menusuk sampai ke tulang. Mungkin lapisan lemak belum cukup betah menyerap kesejukan malam. Hari-hari cuaca mendung, susah betul mahu lihat suria di kaki langit. Adui, kenapa tulis ayat macam ni? Semester ni keyakinan makin down, lemah semangat dan rendah diri memuncak-muncak dalam hati. Subjek Anatomi Fisiologi cukup membuatkan aku rendah diri, belum ditambah dengan Pendidikan Pembangunan Lestari. Alahai semester 3... Terasa berat nak menanggung subjek demi subjek. Ya Allah, tabahkanlah diriku untuk teruskan hari-hari ini. Dah pening lalat.. Mabuk tahap kritikal!

10 comments:

ciknabil-a said...

skunk nie pown ngah wiso sai study. huhu..

ayuakira said...

anatomy can b fun sumtimes.. =p

ijatnuar87 said...

la,sronok aper anatomi nih...kenali diri sendri,hehehe

student said...

sabar,,baru semester 3..jauh lagi perjalanan.. jangan sesekali putus asa.. :)

CHEGU ALONG said...

cik nabil-a~> samelah kite..sabar je la.. :)

CHEGU ALONG said...

ayuakira ~> i hope so..fening sudah..

CHEGU ALONG said...

ijatnuar87~> mmg best.tp fening byk term2 nk kna hafal..adushh..

CHEGU ALONG said...

student~> xpuas asa cume penat sgt raser sem nie..hukhuk.. :"(

aimi nadiah said...

mabuk thap kritikal..
jgn lupa mkn 'ubat' yg sesuai tau..
~doa~

CHEGU ALONG said...

aiminadiah~> xde ubat la,dear..