Pages

20 March 2012

Jelajah Praktikum

Hari ni aku dan partner, Cikgu Hazwani jelajah ke Pusat Sumber sekolah. Disebabkan masih belum ada tempat duduk sendiri kat bilik guru so secara tidak rasminya Pusat Sumber menjadi salah satu lokasi bertandang selepas pukul 12 tengahari. Dalam banyak-banyak bahagian library kat sekolah aku berpraktikum ni, ada beberapa part library yang aku suka sangat.

First, sudut bercerita. Suka sangat sebab nampak kreatif. Kalau guna masa sesi bercerita, confirm best!


Second, susunan kat area buku cerita besar. Semua buku-buku cerita saiz besar dikumpulkan 1 tempat. So tak la bersepah. In short word, kemas susunannya. :)


And 1 more.. TADAA!! Mural kat dinding ni buat aku dongak 2, 3 kali sebab nak tengok lukisan kat dinding tu.Sebab binatang kat dinding tu tak dilukis tapi ditampal guna kain ala-ala felt so best dapat pegang. Kalau aku pun suka, apatah lagi budak-budak. Cantik!


The last one is this. Sajak yang bagus.


* Selesai Jelajah Praktikum hari ni. Bye! :)

No comments: