Pages

13 May 2012

Si Seksi Bikini Merah

Macamla bagus sangat dapat seksi-seksi macam tu. Bajet pakai bikini warna merah meletups sangat ler tu? Sakit mata betul nak tengok lama-lama. Tapi kalau orang dah tunjuk kan? Tengok je la. Hot betul si seksi ni. Layan je la mata korang tengok diaorang kejap. 

Hai.. Exam tinggal lagi 2 hari. Jadual tengah padat. Tapi kenapa masih sempat lagi berblogging? Sempat lagi berfacebooking? Sempat lagi bersidai tepi tingkap tengok abang tingkat atas? Kenapa? Kenapa? Sepatutnya masa makin suntuk, kena baca buku dalam kadar pecutan laju tahap jet turbo. Bukan bersenang-lenang. Mood exam sila datang cepat! Jangan baru nak datang masa dah duduk atas kerusi dalam dewan exam. Tolong.. Tolong.. dan tolong.. Kena semangat stadi ni. Chaiyookkk!!

* Nak bersantai kejap la. Seronok pulak tengok si seksi melepak. Hishhh.. mana pigi semangat nak stadi tadi? Erkkk.. dush.. dush.. bye!

Si seksi sekadar hiasan bukan modal kau meng'onani'kan diri. Syuhhh.. syuhh..

9 comments:

Tinta Lana said...

Salam. Kak long, please study, bhahahaha. Ni pa tgk gmbr2 seksi ni, ish3, tak patot, hihihi

CHEGU ALONG said...

TintaLana ~> opss.. bkn slalu.hehehe :P

wa87 said...

hahaa..seksi tol si meow tuh tersadai kat ats krusi..anyway...klu nk dptkan mood study mmg pyah....sng citer...bace buku smbil sumbat earfon bru la mood dtg kot...:P

Mitsu Kizu Zie said...

seksi~!!! haha

zera eira said...

amboi dia landing. seksi benau. hehe!

CHEGU ALONG said...

wa87~> tenkiu untuk cdgn wa. :)

missp0tpet said...

Ha3....klako....
comey2...

CHEGU ALONG said...

misspOtpet ~> seksi kan?cumey sgt.. :)

iema ackles said...

haha..
giler la gambar
nasib baek bukan bawah umo :P