Pages

16 January 2013

PUNGAH

Minggu ini memang minggu yang sibuk. Minggu untuk membubarkan Jawatankuasa Kelab, perbincangan cadangan Kajian Tindakan, Pilihanraya Kampus, kuliah yang padat. Yang paling terasa kepenatannya ialah memunggah barang untuk berpindah. Rasanya aku dah KEBAL dengan istilah 'berpindah'. Tinggal dalam keluarga yang ketua rumahnya adalah Pegawai Eksekutif Tanah maka selatan, timur, barat dan utara puas kami jelajah ikut abah yang asyik berpindah lokasi tadbirannya.

Tak cukup dengan tu, kali ini aku berpindah ke Semenyih selama 3 bulan untuk Praktikum 3. Aku tak suka memunggah barang. Sebab aku ada habit akan punggah semua barang lepas tu baru kemas ikut kategori. *kategori la sangat.. lepas tu pening..* Hari ini masuk hari kedua aku memunggah barang. Kesian roomate yang turut sama pening tengok barang aku. Sorry mate!

Ini baru separuh. Bakal lakukan pemunggahan lebih besar.
.. PENAT ..

No comments: