Pages

15 January 2009

Indahnya Duniaku...

Rasa jangal tak update blog tersayang aku nie...semalam letih sangat2..nak tau nape??semalam aku ada latihan GERKO(Bola Tampar)..sakit tangan coz dah lama tak training ngan abah..mengimbas kenangan lalu bermain bola tampar sangat menyeronokkan...yelah,masa tu ada abang2 Cina yang dalam Lunas Volleyball Club..Tak dapat main pun takpe janji dapat tengok muka2 cute abang2 senior main..Tambahan lak abah aku salah sorang yang train aku dan adik2..slalu jugak ikut abah g tengok perlawanan bola tampar sampai balik kol 12mlm walaupun esok kne g skola..abah memang nak sangat kami adik-beradik training bola tampar tapi selalu je kami cari alasan..Yela,sape tahan training tiap2 hari,sakit tangan tau.masa tu,aku bagi alasan tak leh nak menulis dalam kelas nanti..sekarang zaman persekolahan dah aku tinggalkan dan kini di sini tiada alasan untuk aku larikan diri lagi dari sukan yang memeritkan tanganku..Anyway lecturer yang ajar kami,Madam Gie is a nice person..sabar macam abah jugak time training aku..lama tak main,skill aku makin kureng..Iskhh..Iskhh...abah dah gelakkan aku bile aku inform pasal aktiviti GERKO aku ni..Tu la,dulu tak nak main sangat tapi sekarang????Best gak train coz everyone support yang lain..kena test wat servis lepas net dan 3 kali aku tak lepas sampai kena denda ketuk ketampi 15 kali..Padan muka aku!hahahaha...yang paling kesian,tangan Yati bengkak sampai tak leh menulis dalam kelas seterusnya coz banyak kali try servis..cian dia...sabarla tapi respect coz tak putus asa try her best.Cayala beb..dan kepenatan yang kami alami memang dirasai kerana masing2 tido awal sangat malam tadi..hehehe..

Itu kisah semalam..hari nie tak kurang sibuknya coz kami sume kena g PWTC(Putra World Trade Centre) dengar penutupan Kongres Ekonomi Islam dirasmikan Raja Muda Perak,Raja Nazrin Syah..yang tak bestnya naik bas TATA...ala,bas yang ala2 old skul tu.nasib baik kami tak pakai rambut ala2 alfro ngan spek mata besau..kalau tak,memang ngam sesangat..anyway,masa nak g sana,aku kena dok ngan Miss H.kenal lagi sape dia?ala,r0omate lama aku last semester..hah!sekarang dah kamceng..hehehe..siap leh manje2 lagi..dia lentok kepala kat aku masa dalam bas tadi.tak caye kan?Alhamdulillah,aku masih sayangkan sahabat aku tue macam dulu..bila abis acara,ada makan2.masing2 dah lapar,siap dok bersila kat lantai(tepi toilet lak tue) sambil menikmati bihun goreng dan ayam goreng..enaknya makan time lapar..tepi t0ilet pun jadi..hahaha..hari ni banyak gelak sangat especially time nak balik coz Abang Long wat lawak tak abis2..Herm,yang lain2 sempoi jerk tapi si Najib senyap je.ada masalah ker?tadi kat PWTC,ok je..siap leh tangkap gambar berdua dengan aku..Skandal lagi la semester nie..huhuhu..
herm,aku penat sangat ni,kaki pon dah sakit.Zainureen pun tido skrang ni,jap g kena kejutkan dia.Yati datang mintak nota sejarah,esok dah kena antar.masing2 dah kelam-kabut.nasib baik aku dah siap..ok,aku nak relax2 jap.Hari ni terasa indahnya hidupku di bumi IPIS nie.Thanks ALLAH coz giving me this oppurtunity!cau cincau..daaaaa.....



No comments: