Pages

16 January 2009

Kisah Aku!!!!

Hallo..Hallo dan hallo...Semekom!anybody HOME??takde orang lain selain aku.ya!hanya aku.hari ni,more relax coz kuliah sekerat ari je..ader macam2 program yang aku nak wat lau kuliah takde time petang..Kuliah ok jer but more boring time Sir N..Asyik2 benda yang samer je..BORING!!!!!!huhuhuhu...



Erm,aku sebenarnya sudah berjaya mempengaruhi member2 aku membuat blog.hahaha..pasni masing2 ader blog tok lpas perasaan macam yang aku wat skrang nie..kerja2 aku banyak yng dah siap n xkureng jugak yang lom usik lg cam essay yang lecturer English kasik 2 hari yang lepas n assigment GERKO yang lom tengok2 lagik even ada kawan2 yang wat separuh..
Arghhh!penyakit malas aku kembali menyerang..enjoy2 dulu sambil berdansa..hehehe..



Iskhh..Iskhh...tak leh jadik nie.kena ubah,dah semester 2.Come 0n!lets we do it!petang tak larat p jogging,main netball n badminton..Although penat tapi bez sesangat..kena bina stamina tok training volleyball nanti.Go..Go Chaiyoo!!!malam ni nak kena ajar Bella(classmate merangkap jiran sebelah bilik aku) cara2 tok membuat blog..Tok guru yang takde sijil dan kureng kepakaran akan menurunkan ilmunya malam ni..so,adios amigos..

No comments: