Pages

09 May 2009

Nape malas cangat nie??
Herm..sepatutnya sekarang kna start study coz exam dah dicepatkan..Tapi nape saya masih malas nak study..There is 2 weeks more to go..Isnin (18 May 2009) ,saya da masuk dewan periksa..Ishh..ishhh...saya cangat2 pelik bin aneh..Nape malas sgt nie??Mana demam exam saya nie??nape masih malas2 ag??Huarghh...malas..malas..
MyEm0.com
Orang lain busy nak study tapi saya cibuk nak g Mid Valley..nak nengok Dinasour!tapi nampaknya hasrat saya tak kesampaian..Mr Spiderman kena kursus kat Johor n Najib lak asyek nak spent masa ngan tido biler tiba waktu weekend..Geramnya!ade sape2 leh teman saya g Mid Valley??Jom nengok dinasour..saya belanja!Hehehe..lupa lagi hasrat nak study..apa nak jadi?
MyEm0.com
Saya nak siapkan esei pasal 'western culture' yang Mr Ali bagi last week..xuat aper2 ag..nak kna antar next Monday..pagi2 tadi berkobar-kobar nak ciapkan tapi sekarang??cibuk memblogging..ishh..bila nak ciapkan nie??huarghh...wabak kemalasan semakin teruk sekarang.
Tamaw stady....
MyEm0.com

Hermmm....tiba2 otak saya lam tempurung kepala nie mencetuskan idea yang baik..Jom isi perut..lapar!camne nak stady kan??jom2..mamam dulu..hehehehe(gelak jahat itu muncul lagi)..Hasrat nak stady tertunda lagi..

MyEm0.com

No comments: