Pages

28 April 2010

Rugi..Rugi..

Minggu nie aku mengira lagi kerugian yang aku alami..apa sebenarnya yang aku beli sampai duit aku makin kurang nie??heran betul aku..ishh..ish...
Masa 8 April 2010, tercatat baki akaun adalah berjumlah RM****.**tapi pada 26 April 2010(tepat pukul 3.01 petang), baki anda, RM***.**
walla weh..mana pigi sumer duet aku?????mana??mana???
http://emo.huhiho.com
adoii..baru bulan 4..lambat ag nak tunggu next elaun masuk..kena tahan lapar+bajet kewangan aku la gamaknyer pasni..hukhuk...(syahdu sekejap)...
http://emo.huhiho.com

nota kaki: malas terasa nak mengupdate entri bila teringat duit makin kurang..hukhuk.Malam nie ada Festival Keusahawanan kat institut aku. Adoiii keluar lagi duit poket aku..hukhuk..baik korek hidung sambil pikir mana maw carik duit..Adoiii aiii...
http://emo.huhiho.com

11 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

korek jangan tak korek....

chegualong said...

adoi...da makin besar lubang idung eden nie..hukhuk

tunoor73 said...

salam chegualong...ada cara lain tuuu selain korek hidung...sabar dan usaha..ada rezeki tu nanti...

chegualong said...

rasa cam nak buat bisnes..tapi tak tau lak bisnes per??huhuhuhu

~Bloggerina~ said...

duit mmg mcm air jeeeee

s h e e said...

huhuh...duit mengalir mcm air kn...sy pown kadang2 x sedar blanje ape...baru tgh bulan tgk dlm purse ade not 50 due helai...aiyark...

apple said...

urr.huu~~memang susah hidup kalau tunggu elaun.bila dpt kita sukar jimat sebab tak rasse susa nak dpt duit tu..huuu~~

zaradgreat said...

hehehehehehhehehe
sabar2...
sama lah..
dah hujung2 sem nih kopak...

chegualong said...

tula..macam mana maw uat nie??elaun makinkempis...adoii..

Eqah Zaque Billetdoux said...

berjimat! bawa buku 555 ke mana sahaja. :)

chegualong said...

hehe...gud idea...