Pages

18 April 2010

Tertelan pokok kaktus??

Aku kat bilik..mengadap lappy yang tengah nazak..korang semua tolong sedekahkan doa kat lappy aku ye?kalau uat camtu,memang AKU SAYANG KORANG LEBEY..huhuhu..asyik kena charge sentiasa.kesian kat aku..fail PBS aku tak siap lagi.malas la..budak2 ada kat bilik aku..masih bersembang lepas memenuhkan perut ngan nasik..kredit to Cik Bella yang bawak asam pedas yang sedap..thanks kat mak dia..thanks mak cik!!!saya memang nak makan asam pedas..huarghhh,rindu rumah nie..

dengar-dengar diaorang bersembang,tertarik dengan cerita Bella. suara dia serak then ada orang salah num cakap dia tertelan pokok kaktus..adoiii,sapakah manusia yang sampai hati cakap kat kawan aku camtu??cian Bella..

nota kaki: ada ke orang yg sanggup telan pokok kaktus..

No comments: