Pages

18 April 2010

GUA SAYANG LU BEB!!

MyHotComments.com

hari nie..18 April 2010, hari jadi kawan baik aku..Nama dia Izzul Ifwat Sulaiman..dia nie dulu taiko dalam kelas aku maser sekolah dulu. Al-maklumlah ketua kelas berkaliber nie... sebab tu kami panggil dia ISTAQ! dalam banyak-banyak kawan skola aku, dia la antara kawan yang masih tak lost contact,tak sombong dengan aku.. Dia nie sempoi,boleh cerita ape jek dengan dia, boleh lepak-lepak kat kedai tepi jalan minum coconut shake, makan asam pedas, makan laksa yang best kat Jonker Walk.. dia memang kawan yang best! Rasanya dia jugak la antara bestie aku selain Incik Nasrullah and Cik Zakiah sejak zaman skola dulu.

Hari nie hari jadi dia..dia dah genap 20 tahun hari nie. Aku harap sangat dia akan happy selalu, umur dia panjang dan sihat walafiat sampai bila-bila supaya dia akan terus jadi kawan aku.. kepada Incik Istaq! takda hadiah mahal weh..tapi apa yang pasti aku nak kau tahu "GUA SAYANG LU BEB!!!" seyes..kau memang kawan yang gempak n best!! moga happy selalu..Happy Birthday ke 20 tahun!!

nota kaki : hidup nie tak ceria tanpa kawan di sisi
motif pesanan : Hargailah kawan anda~~

No comments: