Pages

26 June 2010

Aku Rindu...Sayang Kamu...

Assalamualaikum..lebih kurang 3 minggu aku meminggirkan dirinya..lebih kurang 3 minggu aku menyepikan diri..bukan membawa diri tapi aku terpaksa melupakannya..Sorrylah lama tak update and bw sepanjang 3 minggu nie.. Oh, aku rindu semua!!

Arini aku selamat tiba di maktab.sehari awal.. Rindu terlebih kat maktab nie ke?? oh, takda maknanya.. Aku rindu kat blog aku nie.. Suhu belum panas, masih suam-suam kuku untuk menulis. Tunggu biler aku cukup panas, aku akan tulis banyak-banyak, panjang-panjang sampai korang semua pening-pening lalat baca entri aku..

Kepada mereka-mereka yang baik hati mencari aku kat sini dan sibuk bertanya ke mana aku menghilang, ketahuilah aku rindu..sayang kamu..

P/s : Akan kembali beraja di sini... Hahahaha (gelak jahat!!)

5 comments:

AkuChumel said...

ingat kan suda lari tanpa berita :(
rindu ouh...gedik je sepi2 kan diri.

CHEGU ALONG said...

iQa~> hehe...ai bawak diri kejap u.. :)

AiDa AzRyN said...

syg kamu.. hehe~ ;)

CHEGU ALONG said...

aidaazryn~> syg kamu jugak..huhu :)

SheY PuLL said...

cpat la kembali on9...:)