Pages

27 July 2010

TAK SUKA!!

Assalamualaikum..
Semua manusia biasa lumrahnya ada benda yang dia suka dan ada benda yang dia tak suka.. Macam tu la jugak ada sorang budak montel tu.. Tapi rasanya banyak sangat benda yang dia tak suka. Nape ye? Budak tu nak kena basuh kot, biar otak dia positif sikit.. Kasik sental guna Clorox 10 botol. Ok tak?

Salah satu benda yang budak tu tak suka ialah kena datang kelas di waktu petang. Budak tu dia pemalas sikit. Sikit jek, tak banyak pun. Kalau dia pergi kelas pun, dia selalu main-main dalam kelas sewaktu pensyarah beliau sedang gigih mengajar di depan kelas. Ohh, sapa nampak budak tu main-main, tolong tampar dia laju-laju ok?

Dan nampaknya, petang nie budak tu kena buat benda yang dia tak suka tu. Petang nie budak tu ada kelas ganti. Dan bertambah-tambah tak suka bila budak tu kena buat presentation kat kelas petang nie. Adoii... Kesian betul budak tu. Tolong simpati ye?

.: Budak tu : merujuk kepada diri sendiri

Nota kaki comel : Menci kelas petang!!! Arghh...

5 comments:

mummy_ayu said...

teringat waktu belajar dulu dulu...
sama la..tak suka tul kelas petang...tambah tambah bila dah gap 2, 3 jam...

AkuChumel said...

hahaha standard la tu meyh...
kami class sampai 10 mlm..zzz..
tu la student.huhu.xsuke keje shift ptg.x dpt blogging and kene buka kat hosp la tahun ni :(
cheguuuuu....jgn malas2.
nanti iQa tampar laju laju baru tau.hahaha

CHEGU ALONG said...

mummy_ayu~> tu la..malas betul biler ada kelas petang.ngantuk!

CHEGU ALONG said...

iQa~> ye ke?ciannye die kena shift ptg.xpe2,sabar ye?huhu..
ok,xmalas2 da..xmo kena tampar.ngee..

MyToha said...

kenapa ada gambar photobucket yg kena delete kat tgh2 tu..
menggangu penglihatan la..
hehe