Pages

22 August 2010

Maw Tutup Blog!!

Assalamualaikum bloggie..
Hari nie kembali memblogging lagi selepas beberapa hari takda wireless free sebab dia sentap kena panahan kilat tempoh hari. Maklumlah, budak sengkek macam aku nie mana ada berukband. Harapkan wireless free je kat maktab nie hah. Kalau takde wireless maka aku pon seakan takda motif nak bukak laptop aku nie walhal assignment beratur berderet macam surat saman.

Bila wireless nie ada,tengah sedap menaip tup-tup blank! Tu petanda wireless tiba-tiba takde. Damn!! Geram betul. Dah sedap menaip boleh pulak dia tiba-tiba takde! Nie yang buat aku rasa macam maw tutup blog nie!!!!

P/S : Allah tu Maha Adil. Dia mahu aku siapkan assignment 1 projek luar, 4 kerja kursus pendek, 2 homework ISL yang masih tertunggak..

3 comments:

sizuka[Izzati] said...

sabar ok.dekat maktab sizuka dlu pun mcm tu jgk.huhu.nnti final year balik mktb balik ntah cane lah.

CHEGU ALONG said...

sizuka~> tensi seh..nie nak cuti raya xtaula mcm mana nak memblogging..huhu

diana said...

sabor2..
posa2 ni kena banyak sabo..