Pages

22 January 2011

Kisah Satu Petang..

Dari pagi menghabiskan masa kat bilik, memang sangat rimas. Padahal banyak kerja belum setel lagi. Banyak lagi presentation mintak diselesaikan. Bila nak buat semua tu? Tangguh dulu. Semuanya gara-gara otak tepu mahu bengkak sebesar bola tenis sebab terperap dalam bilik selama 3 hari. Sedang boring, tiba-tiba dapat tawaran berjalan-jalan. Ok, akhirnya budak busuk yang tak dapat nak pulang ke kampung halaman dapat keluar berjalan-jalan. Terima kasih sebab bawa saya jalan-jalan. :)


Ini bukti saya dapat keluar berjalan-jalan hari ni. Tak duduk dalam bilik sahaja untuk cuti 4 hari ni. Sila jangan jeles! :P

notaconteng-conteng : Gambar jalan-jalan upload later. Wireless sangat lembab! Aisshh..

8 comments:

Fariehan Ibrahim [LBC] said...

best2! ble ag nk kuar jln2, time cuti lar kn, =))

ijatnuar87 said...

uiks...kalu ddk bilik jek 4 hari,mau bersawang jadinyer...jalan2,beshnyer...heheeh

anamizu said...

mase cuti la nk sakan jln2 kan?? hihi

recent post : |khurafat???|

CHEGU ALONG said...

LBC~> mmg best.. :)

CHEGU ALONG said...

ijatnuar87~> tu la..arini bru dpt jln2.. :)

CHEGU ALONG said...

anamizu~> mmg pun. seronok sgt :)

qee_la said...

haha. nak jeles jugak. hee. HAHA

CHEGU ALONG said...

qee_la~> ala..jgnlah dear.. :P