Pages

19 February 2011

Skandal dengan Anak Pak Cik Jual Comforter..

Kepada : Anak Pak Cik Jual Comforter

Assalammualaikum awak..
Saya nak berkenalan dengan awak. Boleh ke? Nama awak sape? Awak duduk kat mana? Area Bandar Baru Bangi-Kajang-Putrajaya-Sepang? Bapak awak jual toto, selimut dengan comforter ye? Oh, kat mana jual semua tu? Mahal ke murah? Awak dah ada makwe? Takpe. Saya tak kisah pun. Saya cuma nak ber'skandal' dengan awak. Boleh ke? Saya 'desperate' nak skandal dengan anak pak cik jual toto/comforter. Saya kena pindah blok sebab blok saya kena 'wiring' semula 2 bulan ni. Jadi, saya perlukan comforter. Kalau saya berskandal dengan awak, boleh dapat murah ke? Kalau awak bagi free pun, saya suka. Lagi bertambah sayang saya kat awak. Takda pun, awak sewakan comforter kat saya sepanjang kita ber'skandal'. Amacam? Setuju? Kalau setuju, bagitahu saya ye? Saya tunggu ni.

- Salam Perkenalan dari Gadis Kepingin Comforter -

No comments: