Pages

04 May 2012

Gempar! Alien Ditemui di Bangi, Selangor

Salam uols! Gempar apabila alien dan robot ditemui dalam jumlah melebihi 40 di satu kawasan yang dirahsiakan bertempat di Bangi, Selangor. Kejadian tersebut disaksikan oleh hampir 100 orang penonton yang turut dikejutkan dengan kejadian sebegini rupa buat pertama kalinya di Malaysia. Motif sepasukan alien dan robot berkenaan turun ke Bumi tidaklah diketahui sebabnya. Apakah Malaysia kini sudah mula tidak selamat? Apakah alien dan robot berkenaan turut menjadikan Malaysia sebagai lokasi perhimpunan secara beramai-ramai? Motif mereka masih belum diketahui. Jurugambar, Cassou Hamz sempat merakamkan detik-detik cemas ketika lien dan robot menyerang Bngi, Selangor.


* Alien Muka Petak *

* Alien Ninja Turtle *

* Robot BumbleBee dan konco-konconya *

* Alien Biru *

* Alien Bertanduk Hijau *

Hah! Kan dah kata alien dan robot menyerang Bangi. Masih tak percaya lagi? Setelah ditemuramah, salah seorang wakil pasukan alien dan robot berkenaan, AliBot (Alien + Robot = AliBot) memberitahu, mereka berkumpul bagi menjayakan Kejohanan Olahraga Tahunan (KOT) di IPG Bangi. Mereka sempat melakukan lintas hormat dan kawad formasi bagi tontonan manusia di Bumi. Tahniah diucapkan! 

Gambar-gambar di atas adalah sebahagian yang dirakam sepanjang KOT 2012 semalam. Tahniah kepada semua yang terlibat dalam menjayakan KOT 2012 terutamanya batch PISMP Semester 5 Ambilan 2010 atas kelancaran program berkenaan. Tak lupa classmates terchenta yang sempat merakamkan aksi bersama selepas tamat KOT 2012. Sayang semua. :)

* OK, ready.. SENYUM! * 

* Kami nak PIALA KOT 2012! *

* Kredit to Cassou Hamz atas gambar KOT 2012 *

21 comments:

~~oOpEt~~ said...

waa.. cantik la.. kreatif jdi maskot :)

CHEGU ALONG said...

oOpet ~> junior2 i mmg kreatif. :)

Cik Semut... said...

hahaha..alien la sangat~~~ =.="

sis92 said...

uwaaa comel2 lah..lagi2 yg android tu..
teringat dulu waktu hari sukan sekolah mmg suka lawan2 antara rumah sukan hehe

mieza roslee said...

haaa ~ kena tipu jer laa ..

Jija said...

haha kan da terkena !!!
btw nice la.. ley praktik waktu ngaja nt :)
ipg kami dlu buat tema zombi.. haha

cik kiwi's said...

maktab kitorang pun rumah hijau buat maskot android jugak..kakakak

syafiqakarim said...

nak jugaaaaaaa

Domu-kon said...

ingtkan alien betul2...

!em@ GurLz said...

haha...chumel2..
btw... iema singgah sini smbil follow ^^

e-lyana said...

haha, ingatkan alien mana tadi

CHEGU ALONG said...

cik semut ~> hahaha.. u terkena! :)

CHEGU ALONG said...

sis92 ~> berlawan2 nak menang dgn maskot msg2. :)

CHEGU ALONG said...

mieza roslee ~> terkena? haiyo.. sory2 :P

CHEGU ALONG said...

jija ~> Zombi? wah..best jgk tu.. :P

CHEGU ALONG said...

cik kiwi ~> android mmg femes. :)

CHEGU ALONG said...

iQa ~> nk ape syg? nk alien? nnti i ntar kt u k? :P

CHEGU ALONG said...

domu-kun ~> i xkte btl pun.hehehe.. :)

CHEGU ALONG said...

iem@ gurl ~> tenkiu2.. :)

CHEGU ALONG said...

e-lyana ~> alien spesel nie.. :P

CHEGU ALONG said...
This comment has been removed by the author.